söndag 24 juni 2012

Ett tag sen..

Nu va de ett tag sen jag skrev något har haft fullt upp med dom små busarna. Wilhelm lär sig en massa nytt hela tiden nu oxå, han håller upp huvudet stadigt, kan vända sig från mage till rygg och tvärtom, han "pratar" väldigt mkt och ler oftast. Erik pratar oxå mer och mer och snart förstår man nästan allt han säger, iaf jag och Martin förstår det mesta.

I torsdags fick vi vår efterlängtade leverans från IKEA oxå, en ny säng + ben (160cm ist för 120cm)och 4st dvd/cd hyllor, så nu har vi plats för ett par filmer till och ca 144 cd skivor.. inte för att vi köper så mkt skivor men man kan ju i värsta fall använda några hyllor till dvd filmer. Jag monterade ihop hyllorna och hjärtat skruvade fast dom i väggen och satte dit hyllorna och skivorna. Däremot tog jag sängen själv men de va ju bara 4 ben :P

Idag var vi tvungna att vända bilstolen, han har ju suttit böjd som en banan med benen rätt länge så idag fick han för första gången åka på rät håll..

Lägger upp lite bilder och eventuellt filmer i morgon men just nu ska jag dricka te och glo på regnet, ne de ska jag inte men te ska jag ha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar