tisdag 5 juni 2012

Det närmar sig kalas!!

Ja nu är de inte många dagar kvar tills min store pojk ska fylla 2 hela år =D Och igår kom hans fina paket, den fick vara kvar i bilen till efter han lagt sig för de va ju såklart en bild på sidan på vad de var i paketet. Den åkte sen ner i källaren och får vara där till lördag morgon.

Igår passade jag även på att plocka undan hans leksaker som han inte använder så nu är det bara hans bilar, duplo och kundvagnen med frukterna kvar. Bilarna tar upp en hel låda på 40x30x19 (15liter). Får försöka hålla de städat till på lördag så att hans stora present får plats.

Nu är det 1 vecka sen vi ringde och felanmälde stoppet i vasken.. Ännu har inget hänt så jag ringde idag igen och dom skulle ringa vaktmästaren och kolla sen skulle dom ringa upp igen, det var för ca 2 timmar sen, slår vad om att dom ringer den lilla stunden jag är och hämtar Erik på dagis. Det är ju inte normalt någonstans om man sköljer ur en skål och att vattnet inte runnit undan efter 15min.

Idag hoppas jag att mitt och Martins fina paket kommer, då blir de 3 skatter till i min fina Johnny Depp samling. Det är ju tyvärr en del som är svåra att få tag på om man inte hittar de på Tradera eller e-bay..

Grön
= tillfälligt slut på ginza/cdon/discshop
Gul = bara discshop 
Lila = går inte köpa längre i sverige


1985     Private Resort
1986     Slow Burn
1986     Platoon
1995     Nick of Time (endast import discshop.com)
1996     Cannes Man
1997     Donnie Brasco
1998     L.A. Without a Map (Cameo)
2000     Before Night Falls (endast import discshop.com)
2004     Happily Ever After (Cameo) Fransk Film
2005     Charlie and the Chocolate Factory
2005     Corpse Bride
2007     Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
2009     The Imaginarium of Doctor Parnassus
2010     The Tourist
2011     Rango
2011     The Rum Diary

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar