måndag 23 maj 2011

Orka va sjuk...

Har gått från snorig till täppt, ont i halsen och nu hostar jag och näsan rinner. Vill bara va frisk, har ingen ork kvar till kvällen knappt, vill bara att de ska gå över snabbt.

Ni som har mig på FB har ju fått höra historien om Af och ni andra ska få höra den nu.
Fick hem ett brev med ett jobb jag va TVUNGEN att söka och då sökte jag de men skrev oxå att jag inte har dagisplats. Ca 1timme efter jag mailat mitt cv till dom ringer telen och då är de min handläggare på AF, då har dom jag skickat ansökan till läst de och berättar för min handläggare att jag skrev de om dagisplatsen. Och jag tycker att jag måste berätta sånt, de e väl bättre man säger de direkt och inte kommer till en intervju och berättar de då.. I vilket fall så började handläggaren snacka om att de nog va bäst för mig att inte vara inskriven på AF utan fortsätta gå hemma med FP och de va ju de jag sa till henne från början. Kan man bli mer irriterad. Man har väl öron för att man ska lyssna med dom ELLER?

Nu är de inte många dagar till min lille prins fyller 1år och de e lika många dagar till SRF. Längtar enormt mkt blir första hela dagarna utan min lille gosse. Kommer nog sakna honom något enormt. Men de e sånt jag få ta, jag behöver ju lite vuxenliv jag oxå, Martin har ju iaf jobbet och kommer bort lite. Ska bli skönt att bara vara jag och Martin i 3 dagar, och lära känna varandra igen!


Nu ska jag fortsätta hosta och kanske ta och göra lite te.. Hmm.. ja de gör vi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar