tisdag 10 maj 2011

30 dagar kvar :)

Ja igår blev Erik 11 månader, och idag är de bara 30 dagar kvar tills min lille pojk blir 1år =)
Skulle varit på BVC i fredags men dom knäppa tanterna ändrade vår tid till 14.30 och då är ju inte Martin hemma ännu, har ju sagt till dom tusen gånger att vi inte kan ha tidigare tid än 15 på fredagar. Får se om vi får en ny tid eller om dom glömmer bort oss helt, har inte kollat posten än så vi få se.

Helgen va totalt underbar, nästan ingen dator (bara lite fotboll på webradion) och väldigt mkt mys. Detta va en helt perfekt helg, tyckte alla helger kunde vara så och även större delen av vardagarna oxå. Man behöver inte sitta i flera timmar och spela eller kolla FB för oftast har de inte hänt något nytt, är de något viktigt som hänt så hör väl personen de gäller av sig.


Har börjat äta bättre nu sista tiden, vilket faktiskt syns på både vågen och magen XD ibland vissa kvällar så får jag en fin kula ungefär i samma storlek som när jag va gravid i v.11 haha, bara väntar på att grannarna ska tro jag är gravid när jag går ut om kvällarna. Förstår inte varför jag blir så svullen, vet ju att jag ibland blir de av tomat eller läsk men varje dag i typ 2 veckor nu, på morgonen ser jag ju ut som vanligt.

Kommer jag på något nytt så skriver jag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar