tisdag 3 maj 2011

Dagarna går...

Och här händer de inte mkt, igår satt jag i telefonen halva dagen känns de som, ringde till veterinären och fixade tid till Bilbo så han kan få sin spruta, ringde 5ggr dom 4 första va de upptaget och 5:e gången kom jag till telefonsvararen och fick lämna nummer, 4timmar senare blev jag uppringd. Förstår inte varför de tutar upptaget om dom har telefonsvarare, tycker de verkar konstigt.

Medan jag väntade på att vet skulle ringa tillbaka så ringde jag till Arbetsförmedlingen och kollade när jag måste ner och skriva in mig igen, och så ringde jag gyn i k-hamn igen för att ändra tiden. Få se om jag kan fixa skjuts och barnvakt denna gången, de är 2:a gången jag måste byta tid och de blev ju inte så mkt bättre nu heller. Ja menar ska Martin köra så får han sluta vid 11 och om han ska köra 8mil tur/retur till jobbet för att bara jobba 4timmar så förlorar han jo på de. Bussar till k-hamn är helt otroligt fel. Kan ju inte ta mig dit vid 11.55 och sen har jag tiden kl 13. och tiderna hem igen ska vi inte gå in på.

Ne nu är min lunch eller nått klart. hörs..

4 kommentarer:

  1. Eller så kan man ta o skaffa sig sitt körkort!!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja men de e ju inget man fixar på 1 månad..

    SvaraRadera
  3. Skulle inte du göra dej av med hunden?

    Man kan klara av att ta ett körkort på en månad intensivkurs.

    SvaraRadera
  4. Ja om man råkar ha 10000kr + liggande. som man inte behöver.

    Jo han e inte här längre men äger honom än så.

    SvaraRadera