måndag 26 januari 2015

2 dagar kvar!

Jaha då är det bara 2 dagar kvar tills mini är beräknad. Men här blir det nog ingen bebis än på några dagar. Erik kom i denna veckan (v.39+4) så hade ju hoppats på senast idag men det lär det nog inte bli. Det är bara att gå och vänta och vänta och vänta lite till.
Jag ska till barnmorskan på fredag om inte bebis kommit innan dess så vi får väl se vad som händer vet inte alls vad man gör hos barnmorskan när man passerat bf. 

Alla undrar om inte mini kommit än som om inte dom skulle få veta när den lille anlänt. De roligaste är att svärmor ringer nästan varje dag trots att hon ska vara barnvakt när det är dags :) 

Inget kan ju i alla fall vara drygaste än förra veckan när vi va helt utan tv, telefon och internet. Vill inte veta vad min mobilräkning slutar på. Tog mig en hel dag att titta igenom alla matlagningsprogram som jag missat. Men så är det ju när man har Telia.


Aja tillbaka till mina busungar nu då som röjer runt här hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar