torsdag 29 januari 2015

Bf+1

Jaha då har man passerat det beräknade datumet. Idag är det de datumet jag hade från börja innan ultraljudet så får väl hoppas bebis är lite mer punktlig ;) 
Känns helt overkligt att den lille är kvar där inne ännu när jag va så säker på att den skulle komma mycket tidigare. Man kan ju undra hur stor denna blir eftersom det sägs att dom blir lite större för varje gång (ingen aning om det stämmer) Wilhelm vägde 200g mer än Erik men kom 6 dagar tidigare. Lite smått orolig att detta blir 4kg+ om jag ska gå länge till. 

Erik var besviken i alla fall, han sa men mamma bebisen ska ju komma när det är 2a och 8a. Han har lite svårt att förstå att bebisen kommer när den själv vill. Men han är så smart annars så något kan han väl ha noll koll på :)

Just nu är det värsta sjukstugan här hemma, Martin är superförkyld, Wilhelm hostar och snorar och Erik hostar oxå lite, och jag som oroade mig för lössen och magsjukan dom varnade för på dagis. Dom har varit hemma nu i 2 dagar med idag för att inte dra hem magsjuka om bebisen vill komma. Känner inte för å kräka och krysta på samma gång.

Ne nu ska de bli frukost här i huset. God morgon på er och håll tummarna för att det sker idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar