måndag 18 oktober 2010

Banan och broccoli..

Nu så har lilleman fått äta "riktig" mat sen i fredags med broccoli, va inte så gott i början men sen ville han ha mer och lördag och söndag så har han ätit banan och de älskar han, han äter verkligen upp allt man ger honom och sen så är han mätt i 4timmar ungefär så i lördags så ammade jag honom inte många gånger!!
Idag så blir de lite broccoli tror jag måste ju variera lite.
Helgen va väl som vilken annan helg, satt hemma och degade och va allmänt slö, som man ska vara på helgen.


Ska snart eventuellt in i duschen och sen eventuellt baka om inte lilleman är sur, just nu sitter han med sina olika personligheter bredvid mig i soffan, han ver verkligen hur man växlar humöret snabbt, från arg/ledsen till skratt och prat, så underbart roligt. Snart så kommer han nog säga mamma oxå (lr ma-ma), han sa maammm idag så de är inte lång tid kvar förhoppningsvis.

I morgon så ska jag äntligen kolla upp mitt myom , den första tiden jag fick va 15 augusti men sen har den blivit flyttad flera gånger så i morgon gäller de, håller tummarna.

Men nu ska jag mysa lite med busen om han vill han sitter och tittar på sig själv i en spegel..

2 kommentarer:

  1. Kanske prova med lite blomkål? /m

    SvaraRadera
  2. Ja kanske de, vi har ju någon såndär mix påse med morötter, broccoli och blomkål så idag blir de kanske något annat eller blandat..

    SvaraRadera