torsdag 8 augusti 2019

Mindre än 1 vecka kvar!

Okey såhär ligger de till just nu, halkan gjordes igår inte alls kul som alla andra veckat tycka, sjukt obehagligt att vara i den "stressen" som det blir av att halka runt. Och med den gjord innebär det att alla måsten är gjorda. Hade en lektion idag och vi kom fram till att jag får köra 3 extra lektioner och totalt 4st kvar att köra innan uppkörningen ska ske. Det blir 1650kr extra och inte 5500 som jag var rädd för.

Så om en vecka kanske jag äntligen sitter här med mitt körkort, 14 år efter att jag skrev in mig på körskolan. Jag hoppas verkligen att jag ska klara det, jag har ju ingen tid att lägga sen när skolan väl börjat igen om jag måste köra mer. Om jag misslyckas med teoriprovet är det betydligt lättare då kan jag ju bara stänga in mig på kvällen en stund, sluttesten gör jag på runt 30min. Och bara mata frågor efter frågor.

Annars rullar det på här hemma. Var i Kalmar förra veckan och tittade på Pappa Kapsyl (tjejernas idol) och innan hans show så var vi på A world of dinosaurs som ligger lite utanför Kalmar. Martin börjar jobba nästa vecka och veckan efter börjar barnen igen. Pojkarna skolan i alla fall, Elli och Lovis är hemma till vecka 35 när jag börjar skolan igen.

Åter till Frödlunda-HV71 matchen på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar