torsdag 15 augusti 2019

Besviken på mig själv!

Jaha då har jag gjort kunskapsprovet och förarprovet. Det första var teorin i tisdags och den klarade jag med 55p av minimum 52 för att bli godkänd, helt ok med tanke på att det var minst 5 frågor jag aldrig hade hört talas om innan.

Det andra var uppkörningen och där klantade jag mig ordentligt, backade för snabbt och helt värdelöst i ett hörn som inte hade trottoar (vilket jag lärt mig svänga runt) och i nedförsbacke dessutom med höga buskar. Värsta tänkbara plats att göra något liknande på. Det andra var placeringen på vägen när jag skulle svänga men hade inga bilar bakom mig så vet inte varför jag skulle behöva vara extra noga med att visa vart jag skulle. Och det sista var att han tyckte inte jag var tillräckligt uppmärksam i gatukorsningar.
Hela dagen igår var kaos, kunde inte köra innan provet och inte senare på kvällen hemma heller. Var helt enkelt fel dag igår. Och nu vet jag inte när jag har möjlighet att göra det igen då den nya gruppen intensivare har förtur. 11/9 eller senare tom 😭 och då får jag dessutom betala dubbelt så mycket för då ingår inte lånet av bil, 1600kr till för några småfel pga bla nervositet som höll på att ta kål på mig.

Idag är jag helt förstörd haft huvudvärk och ont i hela kroppen, magen har jag i alla fall inte ont i nu, första gången sen intensiven började som jag inte har ont i magen. Känner mig väldigt låg och besviken på mig själv oxå att jag inte visade allt jag kan och nu är jag isället orolig över hur jag ska ha tid och främst ork att lägga mer energi på att övningsköra när skolan börjar och vi ska ha massa nya ämnen och att springa och lämna och hämta barnen hela tiden, denna terminen är det bara jag som kommer hämta och lämna och bara hämta alla och gå hem tar minst 1h sen ska jag börja med maten och hinna tvätta och allt annat jag inte hunnit nu när jag varit på körskolan hela dagarna i nästan 1 månad.

Ne nu ska jag gå och tycka synd om mig själv lite till och diska 😭


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar