måndag 5 augusti 2019

Påbörja tredje veckan!

Så då har man varit på intensiven 2 veckor och gjort riskettan och stadskörningen och på onsdag blir det halkan (risktvåan) det är det sista jag måste göra för att få göra uppskrivningen. Men det går inte alls som tänkt. Jag och körskolans bil kommer inte överens, jag får mängder av motorstopp och när jag hade stadskörningen fick jag tom en ordentlig utskällning.

Hemma kör jag jättebra, enda gången jag fått motorstopp är i carporten när jag råkat släppa broms och koppling innan jag stängt av motorn och en gång vid stoppen ut från Näsum. Men det är allt på alla gånger jag kört hemma. Jag har kört mer eller mindre varje dag nu sen intensiven började och inte ens i början fick jag motorstopp med vår bil.

Aja nog om det i alla fall så lär jag nog tyvärr få köpa fler lektioner då jag inte fått ett enda moment godkänt ännu och jag tror att jag fortfarande ska ha uppkörning 14e, men jag har väldigt svårt att tro att jag ska vara redo då, inte med körskolans bil i alla fall. Teorin är det inga problem med den rullar på och jag snittar på 63 rätt varje gång jag gör sluttest i appen. Jag får se om jag kommer ihåg att ringa till körskolan i morgon annars tar jag och pratar med dom på onsdag inte billigt att köpa lektioner 10st kostar 5500kr men Martin börjar jobba igen bäst å vecka så jag har ju inte så mycket tid på mig att köra mer med körskolan.

Ne nog om det nu har ni fått lite update på hur det ligger till, ska nog ta och läsa lite mer teori eller så nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar