söndag 28 juli 2019

Första veckan avklarad!

Då har jag gjort min första vecka på intensivkursen och det har gått riktigt bra. Jobbat på med teorin i appen när vi inte haft undervisning (8-10) och kört en gång om dagen på körskolan och en del hemma oxå, till City gross i fredags och igår körde jag till och från Maxi i Olofström och tom parkerade både där och senare hemma i carporten. Kommande vecka blir det körning, grupparbeten och riskettan, egentligen skulle vi ha halkan vecka 2 oxå men då halkbana är stängd tom v.32 så blir vi 1 vecka "sena" med uppskrivning och i värsta fall kan uppkörningen bli så sent som 28e istället för 7e som de skulle vara från början. I appen har jag tom lyckats få alla rätt nu på ett sluttest och än så länge tror jag att jag har 17 godkända och 4 underkända.

Idag så ska jag ha lite kalas, är ju min dag i morgon. Ännu ett år äldre och riktigt mycket klokare har jag blivit detta året. Och till nästa år kommer jag vara ännu klokare när min utbildning är klar.

Nu har jag inte mer tid att skriva får ju ta och städa till lite här i värmen så vi kan få plats här om några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar