tisdag 2 juli 2019

Idag är det dags!

Nervös som attan om 1 timme är det dagar ska jag köra min första körlektion på evigheter. Hittade mina gamla papper från när jag skrev in mig första gången och det var 29/8 2005 fattar ni vad det är länge sedan. Har gjort alla delar i körkort.nu appen och även gjort sluttestet 5 gånger. Jag klarade det på mitt tredje försök redan helt otroligt. Det jag har problem med är parkeringsskyltar i olika kombinationer resten blir fel för att jag läser för snabbt.

Jag hann inte lägga upp innan så fortsätter bara här nu efter körningen. Var skitnervös hela tiden men det gick väldigt bra körde runt i holjekroken först sen körde vi upp mot ekeryd där jag körde massa varv och fick beröm för min mjuka växling och lyckades tom rädda ett motorstopp vilket imponerade honom. Så nu hoppas jag att jag vågar it på vägen här och öva. Han hade sett att jag gjort massa i appen oxå och tyckte jag var grymt duktig på det.
Bild på sluttesten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar