onsdag 6 oktober 2010

Hipp Hipp Hurra!!!!

Idag fyller min kärleksmums år, men som vanligt på onsdagar så ska vi inte vara hemma.. Och som vanligt har han inte önskat sig något så då får jag väl vara lite slav idag och göra vad han vill fast de gör jag ju oftast ändå :P

På lördag så blir de lite "kalas" Martins mamma och bror kommer upp och ska kalasa lite och så blir ju lilleman 4 månader oxå så dubbelt firande :) tänk vad tiden går snabbt, när jag och Martin blev ihop va han ju 23 och nu är de ju jag som är 23, ojoj man börjar bli gammal XD..

Igår var man och blev lite finare... säger inte vad jag gjort, säger bara att vill man vara fin får man lida pin...

Dax att göra lite nytta...

2 kommentarer:

  1. Jag kan absolut tänka mig vad de e du har gjort ;-)

    SvaraRadera
  2. Hihi ja än så länge e de en hemlis :)

    SvaraRadera