måndag 11 oktober 2010

Ny vecka..

Ja då va de en ny vecka!!

I lördags va ju Daisy och Matthias här på "kalas" aldrig fel med kakor och kaffe, Lilleman blev ju dessutom 4 månader då, han hade en massa bus för sig, så underbart. Blev en mysig dag, kaffe och kakor, pizza och läsk och lite kortspel, och jag förlorade =) men de går inget för av oss som spelade så är jag den bästa förloraren så de va lika bra att de blev så, och ni som känner mig vet ju att jag inte är en speciellt bra förlorare så då vet ni hur illa de är med dom.

Erik och farmor busar

Nu i veckan så vet jag inte vad som händer mer än att vi ska ner till BVC på onsdag men de e nog allt oxå förutom de vanliga.


Ne nu ska jag ta och fortsätta med något kanske ta en macka eller äte lite pizza fast tror inte den är så god så tar nog en macka iaf...

2 kommentarer:

  1. Urgulligt med skrattet!!! men stackars Prins Erik att bli tvingad att skratta samtidigt som han har hicka :-( Det är då inte lätt att göra, det vet jag av egen erfarenhet. /syster M

    SvaraRadera
  2. Han får alltid hicka när han skrattar, vet inte varför :P

    SvaraRadera