tisdag 22 november 2011

Lernia...

Ja då har man gått 1 vecka uppe på IUC och inte har jag gjort så mkt nytta, hela veckan fram till i fredags höll folk på med sitt CV, blev rätt förvånad när alla tom de som va långtidsarbetslösa inte hade ett klart CV... Chockerande.. Själv så lyfte jag mitt första finger i fredags när jag gjorde ett "matteprov" och fick lite övningar men de tog ju tills vi slutade vid 11.30 :) fick tillbaka provet idag och konstigt nog så lyckades jag få VG ^^ 51 av 65 rätt och då va de 3st som jag hade råkat trycka på x ist för / vilket va irriterande som attan när jag såg de.. så hade egentligen haft 54 rätt och de e inte illa då testet va baserat på Matte B som jag hoppade av i gymnasiet.

Igår gjorde vi typ inget vi fick ett "svenskaprov" och ett "engelskaprov" som tog ca 10min totalt att göra sen satt alla och bara surfade, va ingen som hade något att göra man kan ju inte sitta och häcka på af's sida direkt, kommer ju inte in jobb snabbare för de, han skulle ha individuella möten oxå och av dom 11 som va där igår så pratade han med 2st ??? på 6 timmar.


Idag blev inte dagen så lång, fick hämta sjuklingen på dagis vid 11 :( inte kul att vara sjuk. Redan i natt så misstänkte jag att han nog inte skulle vara så pigg men man måste ju testa. Han vaknade vid halv 2 ca och fick lite välling och hostmedicin men hjälpe inte mkt, hostade och va väldigt sur och gnällig och sen ville han inte sova så han började leka på sitt rum, väldigt trevligt med barn som tycker de e ok att leka kl 2 på natten när man sen ska upp kl6.

Nog om de nu, lite senare eller i morgon ska jag uppdatera om vikten, blir nog 1-2kg plus :) om inte vågen har fått fnatt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar