onsdag 30 november 2011

BVC...

Idag ska vi till BVC på 18månaders kontroll e lite tidigt men de ska väl inte göra så stor skillnad. De ska bli riktigt spännande att få veta vad han väger och hur lång han e, har ju försökt väga och mäta honom här hemma men de har ju inte stämt så bra innan så vi får väl se.
Idag ska han få spruta oxå, stackaren e den mot mässlingen och de så vi får väl se hur de går, vet inte om de e en eller 2 sprutor men förhoppningsvis bara en kommer bli svårt nog att få honom att sitta stilla i mitt knä som de e, han ska ju bara vara på golvet och busa.

Nog om de, ska snart gå och hämta lillfisen och hoppas att han vill gå själv till vagnen, börjar bli lite tungt att bära honom nu, och magen e ju lite i vägen oxå, tror jag e ovanligt "svullen" för min vecka men har nog inte större SF mått än vad jag borde (försökt mäta själv).

I morgon e de ny vecka v.20 (19+0) de innebär att jag har 1 vecka kvar till halvvägs :) längtar..

Ne dax att klä på sig och vandra upp för backen.
Ha de så bra, skriv en liten kommentar om du har någon fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar