onsdag 2 november 2011

Längtar...

Nu är de exakt 3 veckor kvar till RUL och jag kan inte längta mer än vad jag gör just nu. Har ju hört hjärtat många gånger nu så jag vet ju att den lille lever iaf, men nu vill jag se h*n.
Håller tummarna för att jag får veta vad det är för en buse, vill inte vänta längre än nödvändigt, denna gången vill jag vara beredd på vad som ska titta ut, ha kläder, filtar, namn färdigt. Jag tror ju fortfarande att det är en flicka hade rätt med 1:an och hoppas jag har rätt igen, vi har totalt stopp i skallen när de gäller pojknamn, flicknamn har vi klart, tom dubbla tror jag.

Lite "fakta" om idag
  •  Du är gravid i vecka 15+1.
  •  Bebisen väger c:a 73 gram. *
  •  Bebisen är c:a 11 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 38% av graviditeten.
  •  Du har 173 dagar till förlossningen.
* Siffrorna avser genomsnittsbebisen och bygger på medelvärden för ett stort antal foster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar