fredag 2 december 2011

Så de kan gå..

Sprutan gick bra i onsdags, som tur var han Martin dit och kunde ha honom hos sig när han fick sprutan. Nu blir de ju ingen mer förens han är 5år tyckte jag dom sa, de e ju skönt och blir ju inget mer besök förens han är ca 3år då ska de väl vara en utvecklings bedömning om jag förstod rätt.

Har varit kass nu sen i onsdags oxå, vaknade upp med världens täppta näsa och öm vid bihålorna, blev en halv dag för mig uppe på IUC, för de gick inte mer, höll på att somna dessutom för vi gjorde ju inget, och igår hade jag bå gränsen till feber så va lika bra att vara hemma och idag e jag öm som fan i ansiktet, hoppas INTE jag oxå ska åka på bihåleinflammation. Tror inte jag får ta dom medicinerna nämligen.

Igår blev de en ny vecka för mig v20 (19+0) mindre än en vecka kvar nu tills jag gått halvvägs, tiden går sjukt snabbt denna gången, med Erik kändes de som dagarna sniglade fram.
Lite uppgifter för idag.
  •  Du är gravid i vecka 19+1.
  •  Bebisen väger c:a 245 gram
  •  Bebisen är c:a 20,4 cm från hjässa till fot
  •  Du har klarat av 48% av graviditeten.
  •  Du har 145 dagar till förlossningen.

Igår så blev de iaf lite gjort här hemma, hade blivit galen av att bara gå fram och tillbaka så bakade lussekatter och pepparkakor(köpt deg) försökte mig på att göra kristyr till pepparkakorna men de gick inte alls.

Ne nu måste jag ner i tvättstugan, tur man e sjuk när Martin råkar boka en tidig tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar