lördag 2 oktober 2010

Grattis brossan!!

Idag fyller min långa lillebror 20år.... Hipp Hipp Hurra!!!

På bilden har vi en ung liten Tommy och en liten Pernille

Idag så kommer svärmor på besök och eventuellt Martins morbror. Få se vad dagen har att erbjuda, stannar dom inte för länge så blir de väl en sväng till brossan sen, kakor är ju aldrig fel =)

Veckan som gått har varit ok, varit rätt jobbigt vissa dagar att klä på lilleman och gå med Bilbo för de har ju inte direkt varit varmt ute, funderat allvarligt på att leta fram mössan och halsduken, för blir jag sjuk nu så kommer jag troligen vara sjuk fram till nästa år, har sån otur när de gäller att bli sjuk för blir jag sjuk så håller de i sig i flera månader men bara om de är hosta så de vill jag vara utan..

Läst lite om bebisars utveckling och om jag jämför med vad Erik kan och vad "vanliga" sa kunna så är han ju super duktig, han kan nästan allt som en fem månaders kan och han är ju inte ens 4 månader ännu, så duktig den där lille busen.. Just nu står kan och kniper i mitt gäddhäng XD

Ne nu ska jag nog ta och göra något annat en sväng innan vi får besök....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar