tisdag 28 september 2010

Fix dag..

Idag har jag jävlar legat i, började men att gå med Bilbo och Erik en runda, matat råttorna och städade runt buren, sen slängde jag in en maskin tvätt, städade toan och sen gick dammsugaren på högvarv i nästan hela lägenheten (sovrummet och Eriks framtida rum kan vänta) och sen över till disken och fixade till spisen som såg ut som fan, sen slängt in tvätten i tumlaren och sen en omgång till i tvättmaskinen och efter de blev de brödbak, så nu sitter jag och väntar medan brödet är i ugnen och kaffet bryggs.. Tror min kärlek kommer bli glad när han kommer hem, hade tänkt laga mat oxå men tror nog att nybakat bröd går lika bra =)

I går va de däremot en hemsk dag, hade världens värk i axlarna och nacken som inte blev bättre vad jag en gjorde och som tur var så sov Erik ett par timmar och va väldigt lugn så jag kunde vila. Tog 2 Alvedon vid 20 tiden och ändå gick inget över och då va de så hemskt så nu hade de gått upp i huvudet och fram mot ögonen ungefär som när jag har migrän och de va ju olidligt smärtsamt och innan vi gick och la oss så var jag tyvärr tvungen att prata i den stora telefonen på toan :(
Vi va så slut båda två igår så vi gick upp i sovrummet redan 22.30 och låg och väntade på att se de sista av Idol och sen slocknade vi nog ganska så direkt, jag gjorde de iaf vet inte om Martin gjorde de men efter sin första jobb dag sen i april så tror jag nog han va rätt trött..

Så ligger lilleman rätt ofta och sover i vagnen

Ne nu ska jag se om de finns något mer jag kan göra innan min älskade kommer hem, lugnt och stilla nu när lilleman sover..

2 kommentarer:

  1. Kikar förbi, kollar andra föräldrabloggar på bloglovin. Så kikar in här med :) .

    Inte kul med värk :( , hoppas det går över :)

    SvaraRadera
  2. Som tur var så försvann värken helt under natten... fanns inte de minsta spår kvar..

    SvaraRadera