onsdag 22 september 2010

Nr 70..

Jaha detta blir inlägg nr 70.. Inget speciellt direkt..

Nu har jag fixat så att man kan kommentera mina inlägg utan att behöva ha ett konto. Tackar min kära syster för att hon berättade att de inte gick, hade ingen aning om att de inte gick... Men nu är de fixat iaf.

Idag har man varit nere i Sölvesborg och svängt en runda, och så har man ju varit i OFM som vanligt på onsdagar, skönt att komma hemifrån ibland, tycker om att vara hos mor och far, älskar min familj hur knasiga vi än kan vara ibland, men de är ju de som gör oss så speciella =)

Känner att jag har hjärnsläpp idag, vet att de va något jag skulle skriva men de har helt och hållet flugit ut ur skallen på mig, få se om man kanske kommer på de i morgon eller kanske senare idag..

Försöker komma på något mysigt sätt att avsluta inläggen på oxå, puss och kram känns ju fel för vet ju inte alls vem som läser detta och visst tycker jag om att kramas men inte med vem som helst XD, men jag kommer väl på något mysigt, annars tar jag gärna emot tips!! De finns många som avslutar sina inlägg på samma sätt som Berts Dagbok, typ hej svej leverpastej eller annat löjligt känns som personen som skrivit inlägget helt plötsligt blev 10år igen som när man va helt galen i Berts Dagbok (hoppas ingen tar illa upp)...

Ne nu får de vara bra för idag, blir att fortsätta glo på TV nu, sen så blir de sängen och mysa med min älskade lille Martin (min magra lille stackare)...

1 kommentar: