fredag 3 september 2010

Blommor har invaderat lägenheten...

Kan börja med att förklara rubriken..

Svärmor va på besök här i går och med sig hade hon 4 blommor, för vi hade pratat förra gången hon va här om att vi funderat på att skaffa lite blommor och så kommer hon med 4 st, super snällt.. och igår så fick vi även förklaring till varför hon slösat pengar på oss och hon har tydligen vunnit flera helger i rad på bilbingot.. NAJS.. så vi fick även en låda glass igår för glassbilen va ju på besök.. MUMS..

Men men nog om de.. idag så va de en trevlig dag, vaknade lite innan 7 och gav lilleman lite mat sen somnade vi om och nästa gång jag vaknar så ligger han och pratar och myser, super gulligt, de är så hjärtat smälter.
Och nu i kväll så skrattade jag ihjäl mig nästan, de va ju dax för ett bad idag och brukar ju låta honom ligga utan kläder på sig en stund så han torkar till sig och idag fick han ligga lite extra och vad tror du han gör jo han kissar ner mig totalt =D såg ju ut som om jag kissat ner mig själv nästan..


Han smakade även sin första glass igår, svärmor kunde nog inte motstå att inte låta honom smaka så han har fått smaka sin första "riktiga" mat nu, de är ju ingen mat direkt men de är de första han får som inte är bröstmjölk, men han är ju snart så gammal så han kan få äta lite potatismos!!

Men nu ska jag se om jag kan hitta på något annat, kanske ta en glass till, blir tredje idag isf =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar