tisdag 21 september 2010

Framtiden...

...ser ljus ut, senaste veckan har de hänt en del bra (privata) saker när de gäller framtiden, vad de gäller får ni läsare fundera på =)

Idag så trodde jag på allvar att mitt hjärta skulle smälta totalt, prinsen satt i sin babysitter och jag gjorde som jag brukar och satte mig framför honom och från ingenstans så började han gapskratta, och de va så underbart så de är inte sant, Martin va framme med mobilen och filmade men sen när vi skulle titta på videon så va de något skumt så den försvann och sen förvandlade den sig till en bild ist ????? verkligen mysko den låg inne i kameravideos sen när jag tryckte på den stod de att filen inte kunde hittas så jag tänkte att då går jag ut i menyn igen och låter den ladda om men sen när jag gick in där igen va den borta, och poff så va den i bildmappen ist.. Men men kommer fler tillfällen synd bara att de sket sig denna gången.

På bilden så har lilleman lyckats gunga sig själv till sömns i babysittern....


I morgon blir de som vanligt en runda till OFM på kvällen men på eftermiddagen ska vi ut på lite andra äventyr, najs najs...

men men jag orkar inte skriva mer nu och de finns nog inte mer att skriva ändå så får bli mer en annan dag... Natt natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar