torsdag 9 september 2010

3 månader...

Idag är vår lille prins 3 månader gammal, tiden går fort. Just nu ligger han bredvid mig i soffan och snurrar på alla håll och kanter samtidigt som han smaskar och eventuellt håller på och fylla blöjan med något =D Och har humörsvängningar, måste vara efter sin far de, för jag e ju i stort sett alltid glad ..

Under veckan som gått så har de inte hänt mkt, handlat städat och lite sånt, äntligen fått soffbordet vi väntat på ett tag och de e verkligen stor skillnad, så nu har råttorna fått komma upp från golvet och står nu på vårt gamla soffbord. Men annars har de inte hänt något alls Martin har spelat ut något Star Wars spel men har tyvärr börjat spela Diablo 2 ist, och jag som hoppats att han inte skulle sitta så mkt vid datorn efter Star Wars spelet, men men inget att göra åt.

Nästa vecka är de iaf lite mer saker som händer första föräldragruppen på tisdag och på onsdag är de dax för lillemans vaccination, håller tummarna för att han inte ska bli så sjuk han är ju redan lite förkyld och hostar och hes =(

Nu har ju en hel hög bra program börjat igen oxå, Halv åtta hos mig, Ullared, Idol, Hells Kitchen och Efterlyst.. Nu ska jag återgå till mitt och se vad som händer med lite tur e lilleman lugn så jag kan dammsuga lite...

Puss och kram alla mina trogna läsare sprid gärna vidare...

P.S. Kom i håg att du kan följa min och andras bloggar lättare med bloglovin.com D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar