lördag 28 augusti 2010

Utflykt..

Igår va familjen (jag, Martin och Erik) plus svärmor på en liten utflykt till K-krona, aldrig fel att komma hemifrån även om vi inte hade några pengar så är de skönt att komma bort, men pengabristen gjorde ingen skillnad svärmor slösade en massa pengar på oss upp mot 1000kr :) så snällt så man nästan skäms...

Jag och Martin fick 3 nya gardiner (vi har ju haft uppe "julgardinerna" tills nu för vi har inte hittat några fina) ett paket kaffe, mat på max, brödform, mjuka läkerol, glass, kött och säkert något mer, jag fick ett totalgrymt lila nagellack som jag bara älskar och lilleman fick en hel del saker, en ny mobil som han kan ha i vagnen, en bitleksak med pingla i och ett tallriksset med pirater på... Så enormt snällt så de e inte sant..

Här kommer lite bilder på några saker vi fick...


Ne nu ska jag se om brödet svalnat så man kan ta sig en skiva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar