fredag 20 augusti 2010

Fredag och kalas...

Nu va de ett tag sen jag skrev, de blir så när de inte händer något speciellt..
I måndags "firade" jag och Martin 2 år och 9 månader vi gjorde inget alls egentligen inte så mkt att fira jämna år är väl en sak men månader nee.. vi va oxå nere på MVC för efterkontroll de va egentligen mer som ett eftersnack men fick en ny tid i början på september för att kolla upp min cysta och se om de hänt något men troligen har de inte gjort de för då hade jag haft en mer besvärlig förlossning...



I Onsdags så va vi nere på BVC och mätte och vägde lille Erik han väger nu 5150gram och är 57cm lång, han följer sin kurva perfekt.. De va läkarundersökning oxå, dom kollade lungorna, hjärtat, ögon, mun, höfterna och reflexen och allt va perfekt.. **STOLT**



Idag så fyller min kära mormor 75år så då blir de lite kaffe och kakor, alltid lika trevligt. Men de blir nog bara ett snabbt besök med tanke på lilleman. De e mitt i middagstid för honom så vi får se, men dit ska vi iaf de är ju inte varje dag ens mormor fyller 75...

Ne ni ska jag se om jag kan göra någon nytta, fast egentligen orkar jag inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar