söndag 15 augusti 2010

1000 dagar!!

I fredags dvs fredag den 13:e så firade jag och min älskade Martin 1000dagar ihop, tänk va tiden går snabbt och idag så firar vi 800 dagar som förlovade... Tänk vilken koll jag har ^^

I veckan har de varit lite av varje, i tisdags så var Martins syster Lisa och systerdotter Julia på besök här ute i skogen, alltid trevligt med besök och då fick ju Erik träffa lite släktingar på pappas sida oxå.. Och i fredags så var Martins mamma på besök och igår så skulle vi egentligen in till Sailet i Karlskrona men så långt kom vi inte.

Vi var bjudna på mat hos Lisa (underbart god mat ska jag tillägga), och hemma hos Lisa va en del av Martins syskonbarn Julia, Sigrid och Härta och 3 söta små nakenfisar den ena sötare än den andra, och efter maten kom även Ida på besök (syskonbarn), så igår fick lilleman träffa en massa kusiner och samtidigt som Ida kom så kom även Martins far och hans fruntimme på besök, lagom till kaffet och dom underbara chockladmuffinsen. Så de blev en massa mys för Erik han och faster Lisa är redan bästa vänner =)... Så när vi väl hade bestämt oss för att åka in till stan så sa vädergudarna stopp, för de började ösa ner och jag som ändå kollat på vädret innan vi åkte och de skulle ju vara fint inne i stan, men men vi får ta en tur till stan en annan gång vi har ju all tid i världen för de.

Men nu så ska jag inte sitta här mer lille Erik ska ha sig lite mat och en ny blöja skulle jag tro... Ha de gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar