fredag 6 augusti 2010

ICA's kaffe när du får oväntat besök..

Idag fick man lite besök först kom min pappa på oväntat besök, aldrig fel... De märks att man är pappas flicka =) Sen hade jag ett inbokat besök av min korta storasyster... Så då har man fått frillan fixat och ögonbrynen trimmade ^^ plus att jag fick min födelsedagspresent.. Tackar och bockar, va verkligen något jag aldrig hade kunnat tänka mig.

Nya frillan dock dålig bild..
För övrigt så är de bebisarnas sura dag idag, lille Erik är övertrött så de bara skriker om de och de enda som duger är pappas famn men han håller på och spelar poker så de går ju inte så bra, får ju ont i armarna av att ha honom för länge. Soffan duger ju inte och inte min famn heller, tror han har fått dille på pappas famn..
I morgon blir de mer besök då kommer min mamma, moster och mormor på besök, min moster och mormor har ju inte sett lille Erik ännu så dom e ju såklart nyfikna på min lille prins.
Men nu så får jag återgå till min trötta bebis och se om han möjligen vill somna i mina armar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar