måndag 2 augusti 2010

Ny månad, nya äventyr...

Ja då va de redan augusti, barnen börjar snart skolan och folk börjar jobba igen... Men inte vi, jag är ju mammaledig till i maj iaf och Martin väntar på besked om jobb, alla har ju haft semester nu så de tar ju någon vecka iaf innan man får veta hur de går..

De händer inte mkt nu i augusti, ett besök på BVC och ett på MVC, de e några födelsedagar men inte mkt annat, få se vad som händer annars.
Den svenska sommaren har iaf börjat nu, är faktiskt skönt med lite regn annars så blir ju allt uttorkat, fast idag regnar de inte, va en skvätt i morse men annars så har de varit varmt som satan med sol och allt.

Martins present till mig kom idag, typiskt Vilshult att all post ska vara en dag försenad. Va något jätte häftigt och fint som både jag och han har nöje av ;) Och NEJ de är ingen sexleksak..Just nu ligger lilleman och tjurar, han har fått mat och ny blöja och verkar inte som de duger tror han är både övertrött och kelsugen.. Men de fixar ju Martin medans jag sitter här och skriver loss XD..

Ne nu så kommer jag inte på mer att skriva, tänkte skriva något mer men de försvann på vägen, som vanligt =)

Ha de så gott tills jag skriver igen och som jag skrev i förra inlägget så tar jag gärna emot länkar till era bloggar, raderar länkarna såklart från kommentarerna efter jag sparat dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar