onsdag 28 juli 2010

Skalman...

Snart om några minuter så e de den 29:e Juli dvs min födelsedag.. Kan inte förstå vart tiden tar vägen minns min 13års dag så tydligt som om de va igår tänk att de gått 10 år :S

Nog om min födelsedag nu, de har väl egentligen inte hänt så mkt sen jag skrev sist, samma vanliga, matat, bytt blöjor och torkat kräk och en massa annat skit som måste göras, handlat, diskat m.m.

Idag så är de 7 veckor sen min lille skalman kom till världen och han hittar på något nytt varje dag, han ler enormt stort och lyfter huvudet så bra så de känns overkligt, och så "pratar" han väldigt mkt nuförtiden oxå och de e lika gulligt varje gång, blir varm i hela kroppen av kärleken till min lille prins.

Ne nu ska jag återgå till mitt ni få ha de så bra tills jag skriver nästa gång.. Ni som har blogg får gärna lämna en kommentar med en länk, är nyfiken på erat liv oxå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar