onsdag 14 juli 2010

Mitt i värmen, lögner och svek!!

..fast nu är de svalt.. sist jag kollade på termometern så va de "bara" 19,9 grader ute, kallt egentligen om man jämför med hur de varit under dagen dvs 30,9 grader.. Mysigt tycker jag så länge man kan dricka och så länge de blåser lite.. Solade lite idag ca 20min och blev lite solad iaf =)

För övrigt så växer lilleman så de knakar, han kommer knappt i sin sverige body längre och den är ändå i stl 60 och han är ju bara 55cm så den borde ju passa kan man tycka..

Allt är dock inte bra här hemma, har senaste dagarna haft konstigt ont i magen, allt känns fel på något sätt, får ont så fort jag ätit eller precis innan jag ska äta och som nu bara helt plötsligt???? Och i kombination med illamående och ibland yrsel.. Helt skumt funderade på vätskebrist men de ska man ju inte få ont i magen av inte vad jag hört iaf men yrseln kan ju ha lite med vätskebrist att göra men dricker ändå rätt mkt tycker jag så vem vet vad som är galet..
Har även fått tillbaka mina darrande händer de va ett tag sen nu, de kommer och går men jag får ju hålla glasen med 2 händer för att vara stadigare...

Är lite sur för tillfället på en person som ljuger om en viss sak rätt upp i ansiktet på mig, ska man inte kunna lite på någon längre? Antingen så berättar personen att h*n ljugit eller så vet jag inte vad jag ska göra, riktigt dålig stil..

2 kommentarer:

  1. du är inte gravid igen da?
    du har ingen infalmmation eller så kanske?
    KRAm hopppas de går över

    SvaraRadera
  2. Ne har inte haft sex så omöjligt.. Inflammation kanske men har inte feber eller så..

    SvaraRadera