onsdag 21 juli 2010

6 veckor...

De är hela 6 veckor sen vår lille prins kom till världen, och ärligt talat så vet jag inte vart tiden har tagit vägen..

Nu till något annat.. varit inne och kollat på alla möjliga sidor efter röda underkläder och de är tydligen helt omöjligt att få tag på, förstår inte de. Har letat ett tag nu iaf sen i november och enda gången de finns röda underkläder är vid jul men då e de fula modeller eller inte i min storlek helt hopplöst, så om någon av alla mina trogna läsare hittar de på någon sida eller i någon affär snälla skriv.
Onsdag idag så va ju inne i Olofström och handlade lite och nu har "barn" vagnarna på Maxi oxå försvunnit :S fattar inte de, innan fanns de två st som stod precis innanför dörrarna men nu är dom borta, så två gånger nu när vi varit på Maxi har vi fått gå runt och bära på Erik och de blir rätt jobbigt efter 30min. Martin skulle egentligen repat idag men de blev inget.

Ne nu så får jag sluta skriva så lilleman kan få lite mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar