onsdag 13 oktober 2010

Jaha...ja..mmm...

I brist på fantasi fick de bli min rubrik...
Sitter här och lyssnar på musik, inte ofta jag gör de så tänkte passa på medan Martin inte är hemma för han ska ju alltid ha musik igång och då kan ju inte jag lyssna på min.. Just nu är de Ferox som är i högtalarna, har de inställt på slumpmässigt så de kan ju bli lite av varje..

Va på BVC idag, lilleman har knappt gått upp något bara 210g på en månad :/ jag känner mig lite smått orolig men dom sa där nere att de va ok, men ska nog se om jag kan ge honom mer mat, dvs mer riktig mat. Vill ju att han ska växa och bli stor, han har dessutom bara växt 1cm men de e kanske inte så illa de ska ju börja gå lite långsammare nu med längden...

Onsdag idag oxå.. De blir OFM  ikväll som vanligt... har ingen aning om vad jag ska skriva mer så de får bli lite till en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar