måndag 25 oktober 2010

Usch och fy..

Inte ofta man har mardrömmar så man vaknar gråtandes, hemskt. Har inte haft så mkt mardrömmar annars, hade en del när jag va gravid men inget som egentligen va jätte hemska, men dom 2 jag hade i morse va hemska som fan. Inget jag vill ska hända någonsin, då vet jag inte vad jag gör.

Annars har väl inte dagen varit speciellt bra heller, haft ont i magen sen i morse, va väl drömmarna som gjorde de, kanske stress/oros mage eller något vad vet jag... men men...
Snart så kommer Martin hem, saknat honom extra mkt idag bara för dom hemska drömmarna usch usch säger jag bara.

Erik är så stark i ryggen nu så han kan sitta nästan helt själv, han kan göra de några sekunder men sen vridar han på huvudet och vinglar till..just nu ligger han och pratar med hela munnen full med hand XD.

Ne jag vet egentligen inte vad jag ska skriva nu, har inte fått något gjort idag bara för att jag haft ont, skulle dammsugit för snart så springer nästan dammråttorna själva in i dammsugaren. Självmordsdammråttor =P skriver kanske en snutt senare eller så får de va till något händer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar