tisdag 19 oktober 2010

Jaha och mhmm..

Ja då har man varit och kollat upp myomet och de är borta =) de e ju najs som attan...men fick veta lite annat intressant, inget jag tänker skriva här för de finns för många nyfikna och skvaller är inget jag vill höra..

Sitter och funderar på vart tiden tagit vägen, känner mig som en tonåring ibland. Vill ut och partaja lite, träffa folk och bara ha roligt, förhoppningsvis så kan lilleman snart klara sig på vanlig mat så jag inte behöver vara hemma varje dag..
Satt oxå och funderade på om de bara är fjortisar som använder BDB för de känns som de bara är jag som gör de nuförtiden, dom flesta har ju kvar sin BDB men nästan inga som lägger upp något, fast för fjortisar finns de ju en massa andra sidor så man tycker ju att de inte skulle vara så många på BDB..

Usch ne fy... nu ska jag fortsätta att sitta i soffan och lägga ägg XD ne skämt åsido ska nog glo lite på TV precis som jag gjort hela dagen nästan och vänta på att min kärlek ska komma hem så jag kan få lite kärlek, lilleman sover som en stock och har gjort de lääääänge nu så börjar bli lite smått uttråkad..

2 kommentarer:

  1. Vadå tonåring? Vad menar du? Jag e ute o partajar lite då o då, menar du att jag beter mig som en tonåring? Syster yster, du är verkligen helt ur gamet märker jag, noll koll på vilka åldersgrupper som e ute. Vilket betyder att du behöver ut o få koll på läget igen :-)

    SvaraRadera
  2. Ne menar inte så, när man är tonåring är de inte samma utmaningar som nu, största problemet som tonåring är ju vad man ska göra i framtiden och man vet inte och jag är ju gammal nu och vet fortfarande inte.. därför känner jag mig som en tonåring..

    SvaraRadera