måndag 30 maj 2011

K-hamn

Ja då har man varit på cellprov idag, får hoppas att de e tillräckligt många "celler" för att dom ska kunna se om de e något, lagom kul om jag måste dit igen och ta ett till prov. Men hon trodde de skulle räcka. Får svar om 2-3 veckor ungefär.

Va ju min kära storasyster som körde mig dit och när jag va klar blev de en 200g burgare + pommes på klockan.. Inte helt fel.. Bygga på lagret i magen :) hade ju en hel pizza från igår oxå. Efter vi ätit klart körde vi en runda i stan va ju ett tag sen ja va inne i stan så va ju mkt nytt. Sen blev de en sväng till Bys och sen hem igen. Tog ju ett par timmar åkte vid 12.15 ungefär och va hemma lite innan 16 :) Skönt att komma hemifrån och syster e ju aldrig fel att umgås med.

Har suttit ute lite nu ikväll med lilleman och snackat med grannarna oxå gäller att passa på när de e soligt och varmt.

Ne nu ska jag se om jag kan göra något annat... Har inte lagt över bilder eller filmer från nallen än så ni få vänta lite till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar