fredag 29 april 2011

41 dagar kvar :)

Nu är biljetterna till SRF fixade, äntligen. Kommer va helt underbart, många band man vill se, vissa dagar så kommer vi precis hinna till nästa vi vill se. Och andra går de timmar mellan.

Kontraktet för nya lyan är påskrivet och klart, då är de bara att försöka börja packa i tid, detta blir min 6:e flytt på 5år. Inte lätt att vara mig. Har fyllt i papperna till dagiset nu oxå så ska bara fixa kuvert och frimärke sen så e de bara att vänta och hoppas.  Flytten blir dagen innan jag fyller år, najs present.  Bara 90 dagar kvar.

Idag så blir de en nya maträtt till middag, får hoppas jag inte kryddade för mkt eller för lite men hellre för lite för då kan man iaf krydda efteråt.

Imorgon ska söt jobba så kommer få några timmar själv med lilleman. Sover väl en del av tiden men blir ju som en fredag och de e ju inte farligt, inte länge nu tills min söta står innanför dörren nu. Han brukar ju vara hemma mellan 14.35-45 på fredagar fast ibland tom tidigare om trafiken flyter fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar