fredag 15 april 2011

Fredag igen..

Ja tiden går snabbt redan fredag igen, helt otroligt men de kommer inte kännas så mkt som fredag då Martin ska jobba i morgon oxå några timmar, men men förhoppningsvis så ska jag väl hitta på något att göra medan han jobbar, de gör jag ju alla andra dagar i veckan... eller ja oftast gör jag ju inte mkt mer än tittar på tv och myser med Erik så de får väl bli de i morgon oxå.

Ringde till OFM- hus idag och sa att vi gärna tar ena lägenheten, får besked på tisdag och hoppas verkligen vi får den. Vill inte bo här ute mer än nödvändigt.

Just nu e Martin på väg till bromölla för att lämna bilen till sin bror, behövs inte mer nu när Tim fixat vår kärra :) IGEN... haha.. stackars Tim säger jag och mer ska de fixas... Va något med termostatgivaren sa han, va nästan de jag misstänkte, man kan ju en del om bilar iaf Volvo, dom är lätta och svåra att lära sig men bäst i världen är dom iaf. Har aldrig suttit i någon Volvo som jag inte tyckt varit bekväm.


Ska väl ta och diska lite snart så jag eller Martin kan laga mat sen när han är tillbaka. Och kanske slänga in en maskin tvätt men Martin skulle nog tvätta sina arbetskläder men vet inte om han skulle vänta med de tills i morgon får fråga honom sen.

Ne nu så ska jag inte tråka ut er mer. Ha de bra till nästa inlägg!!!

Framgång ger vänner, motgång testar dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar