tisdag 19 april 2011

Håller tummarna!!!

Ja dom ringde från ofm-hus idag och sa att vi va först på listan till lägenheten :) nu så ska bara Martin kolla med jobbet och så och ringa tillbaka till dom efter jobbet, dom hade ju såklart tagit kreditupplysning på oss och med tanke på att de är förra årets siffror dom får så ser de ju inte alls bra ut. Jag hade ju bara f-kassa hela året och han hade ju bara jobb till 1 april och lite i dec.
Han jobbat sen dec nu så får hoppas dom godtar de och att vi får lyan annars så e de ju kört om någon av oss måste ha fast...

Jag vet ju inte när/om jag börjar jobba i år heller och vet ju inte hur jag ska göra med dagis innan vi vet hur de e med lägenheten, Känns ju dumt att anmäla honom till dagiset här i Vilshult och sen att han bara går några månader och sen att vi flyttar igen och får fixa med dagis i ofm ist. Hade jag vetat om vi får lägenheten så kan jag ju skicka in papper om dagis i ofm nu ju så han har plats direkt när vi flyttat. För chansen att jag skulle få jobb känns ju inte så stor. Jag vet att man ska tänka positivt men utan bil och ordentlig utbildning så e de inte lätt att bli accepterad.


Nog om de.. Nu till solen :) helt otroligt skönt ute även idag, blåser lite men de gör inte så mkt när de ändå e så varmt. Igår ställde jag om termometern rätt sent så vad jag vet säkert så va de ju 20grader här i skuggan men som sagt ställde om flera timmar efter att solen lämnat baksidan, skulle tro att de varit uppe på minst 25 grader när de va som varmast ute... Totalt i solen va de 33 grader :) de ÄLSKAR jag. Jag och solen är bästa vänner.

Idag är de bara 101 dagar tills jag fyller år galet.. och bara 51 dagar tills Erik fyller 1år. De e helt otroligt vad tiden flyger fram.. Pratade om högstadiet för någon dag sen och insåg att de e 8år sen jag slutade 9:an :S de e när man tänker på sånt man känner sig gammal.. Fast alla andra dagar känner jag mig för de mesta ung.

Ne nu har jag bara skrivit på om inget vettigt alls undrar hur många som orkar läsa igenom allt XD


Även dåren tros vis om han tiger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar