torsdag 14 april 2011

Gnällig, trött och mammig..

I natt va den värsta natten någonsin sen Erik föddes, de va inte mkt som hjälpte, fick sitta eller gå runt med honom flera gånger och så fort jag trodde han hade somnat och skulle lägga ner honom så började han skrika igen, till slut så la jag mig i sängen på rygg och Erik på mig, och då kunde han somna, tur att jag ligger still när jag sover annars hade de kunnat sluta illa. Fast ifs han hade landat mjukt på min klädhög :)

Ringde ju 2G i måndags för avloppet och än så länge har dom inte varit här, men men, hade inte förväntat mig något snabbt ändå så..

Har inte hänt så mkt sen sist och vet inte vad jag ska berätta men om jag kommer på något så får de väl bli ett inlägg till idag :)











Det som inte dödar, härdar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar