fredag 8 april 2011

Fredagsmys med lasagne :)

Just nu sitter jag och väntar på att lasagnen ska bli klar så man kan få i sig lite gott. Lasagne är helt underbart gott.. MUUUUMS..

För övrigt så har jag och lilleman varit uppe sen 6.40, igår lyckades vi lägga honom lite innan 20 och han somnade på ca 15min men vaknade vid 23 och fick lite välling och somnade om igen :) va skönt att gå upp tidigt, de är ju rätt drygt annars, stiger ju upp vid 6 och kissar sen så lägger jag ju mig i sängen igen fram tills lilleman vaknar vid 9-10 och då e jag ju super seg och trött. Ska snart göra ett försök med att lägga honom i sängen så vi kan få lite ensam mys jag och kärleken :D

Har även varit och kollat på lägenhet idag, den va super fin, visst va lite slitage men sånt blir de ju alltid och allt är ju bättre än här, har ju 10 dagar på att bestämma oss men som de känns nu så verkar de som vi ska ta den, de är ju i ofm eller jhg och då e ju ofm mkt bättre för då kan ju jag ut på mina egna äventyr och inte behöva tänka på busstider eller hur jag ska få med mig Erik.

Ne nu ringer snart klockan för maten så ska fixa till salladen :) Kom ihåg att skriva om du har någon fråga...

Varje moln har en silverkant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar