torsdag 7 april 2011

Extra ensam med lilleman..

Ja idag så sitter man 1 timme extra ensam med lilleman och idag gör de absolut inget första dagen på 2,5 vecka som han inte är gnällig och mammig, otroligt skönt tycker jag.. Har knappt gjort något senaste veckorna pga att han ska vara hos mig hela tiden..

Idag kunde jag duscha och äta i lugn och ro.. brukar inte hinna in i duschen innan jag hör lilleman ledsen utanför.
Börjar bli lagom trött på vårt avlopp, man hinner inte diska ett glas innan vasken är full med vatten, har försökt rensa med något medel nu 2ggr men de hjälper inte, fattar inte va de e för fel på våra avlopp har haft stopp där 4-5 gånger nu tror jag sen vi flyttade in, man kan ju inte bli annat än irriterad på skiten..

Ne nu ska jag fortsätta lyssna på musik och mysa...

Det viktigaste är inte att vinna utan att kämpa väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar