tisdag 5 april 2011

300 dagar...

Idag är de 300dagar sen min lille prins kom till världen. Helt otroligt. Min lille pojk har blivit stor :) och mammig, han har kommit in i en period nu där de bara duger att sitta bredvid mig eller i mitt knä, fram till ungefär 15. varje dag, sen när Martin kommer hem är de olika, vissa dagar ska han vara med oss hela tiden och vissa dagar ska han krypa runt och pilla på allt han inte får pilla på..


Idag fick vi svar på den ena lägenheten, ska kolla och bestämma oss innan den 18:e få se när vi ska kolla på den och om vi ska ha den, hade ju gärna velat kolla på den andra oxå, men de ska vi väl hinna hoppas jag.. Hade önskat att vi kunde flytta nästan direkt men men, 3 månaders uppsägning här så får väl stå ut ett tag till...

Idag har jag städat lite, diskat lite skålar, dammsugit och segat. Har lyssnat en del på musik och glott på tv (som vanligt :) )

Ne vet inte vad jag ska skriva mer så de får bli en annan dag..



Bättre älskat och förlorat än att aldrig ha älskat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar