torsdag 31 mars 2011

Mkt väntan nu..

Ja från att ofm-hus inloggningen inte ville fungera igår och nu idag så fungerade de..
Vilket va väldigt bra då sista anmälningen till en av lägenheterna är i morgon.. SKÖNT.. och så hade de kommit upp en till och sökte den oxå, så då står jag och väntar på 2 lägenheter.. en 3:a och en 4:a.. De skumma är att 4:an kostar bara 200kr mer :S.
Ja vilket fall som så kan vi ju inte flytta före 1 augusti som de är nu. Om vi säger upp denna i april. Drygt att behöva bo här iaf över hela sommaren.

Mobilen jag hade tänkt att jag skulle ha vill jag inte ha längre, då de i juni/juli kommer en som ännu bättre så jag får klara mig fram tills dess på denna skiten för när jag såg den för ett par dagar sen så blev jag helt till mig... Kommer då att bli första gången någonsin som jag skaffar en som är nysläppt.

Erik's äventyr i mars...

Bara 70 dagar kar till lilleman fyller år oxå men ni som läste igår kan ju räkna ut de..Han fyller ju mitt i SRF oxå, lite tråkigt men men. Än har vi inte skaffat några biljetter men de kommer, har sparat undan en del så vi har iaf till 1 biljett som de är nu. Ska ju inte vara allt för svårt att f ihop resten heller. Även om de blir lite snålt vid SRF så kommer ju skattepengarna precis efter eller om de är samma vecka så då klarar vi oss.

Själv börjar man ju oxå bli gammal kan inte fatta att jag fyller 25 nästa år, men först måste man ju fylla 24 och de e ju inte så länge till mindre än 4 månader kvar, men som vanligt blir de väl inget firande, är inte så mkt för de. Sällan de blir som man vill ändå, minns ju min 20års fest, inte lyckat alls.


Ne nu ska jag se om jag orkar ta och diska lite, känns inte så lockande just nu, har svinont i knät så vill inte gärna stå så mkt. Är de något ni undrar så är de bara skriva!!!

Även den som går sakta kommer fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar