onsdag 16 mars 2011

Bissing :)

Idag kan man tydligt se den lilla tanden, så mysigt, han har varit lite gnällig senaste dagarna och nu så är den äntligen igenom, tror att gnagandet på sängen hjälpte till lite :) Han har iaf inte haft någon feber vilket jag är väldigt glad för.

Solen har varit framme hela dagen och de är så otroligt underbart, hade de inte varit för Erik så hade jag suttit ute precis hela dagen, bara blåsten som man kunde vara utan.

Idag börjar nedräkningen... 46 dagar kvar innan jag kan byta mobil, ska bli skönt att slippa skiten, måste ha högtalarna på om någon ringer, vilket är jävligt irriterande, då alla kan höra vad man snacka om och med vem, som tur e så har de inte ringt någon när jag varit i affären. Få se vad de blir får någon, har spanat in en länge och hoppas inte den hinner gå ut ur Telenors sortiment innan jag kan byta.

Lilleman har precis vaknat efter en ovanligt lång tupplur somnade runt 14 och han brukar max sova 45min på dagen men de blev ju som sagt ganska mkt längre. Och när han vaknat till lite så börja övandet igen, han försöker verkligen resa sig mot allt, man skulle haft lite mer saker dock så han kan resa sig ordentligt som de är nu så reser han sig under soffbordet vilket inte går så bra, står ju i 90graders vinkel ungefär.


Annars har han varit lika busig som vanligt, dragit ut telefonen och dragit ner Wii kontrollerna, hur mkt man än flyttar på kontrollerna så lyckas han på något sätt få tag i dom, tror han kan förlänga armarna som Inspector Gadget... 


Snart så är älsknosen hemma, få se om dom ska repa idag eller inte.

Tala inte om dig själv för andra, det blir gjort efter du gått



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar