tisdag 1 mars 2011

Dom små :)

Igår så kom dom små äntligen, De blev 4st totalt, dock en som inte klarade sig.. R.I.P. nr 3..
Vet inte vad dom ska heta än, men tills jag kommer på något bättre så får de bli Tripp, Trapp och Trull. Har ju trots allt udda namn på råttorna så varför inte.. ska ju vara något skumt som passar ihop. Som Pest och Kolera..

Igår va de en mkt händelserik dag, skulle egentligen, städa, diska och tvätta men de blev inte så mkt av de, Princess vill ha mig vid sin sida hela tiden innan fösta kom, och så gick jag ut med Bilbo och tänkte att jag gör de innan den första kommer men när jag kom in igen så hade den lille redan tittat ut :) så jag hade fullt upp med att hålla Bilbo borta och jaga runt på Erik som inte alls tyckte han skulle sova när han brukar sova, hann diska lite iaf och dammsuga kan jag göra senare idag.

Va ute på äventyr igår kväll oxå, spännande och mysigt. Få se vad som händer mer..

Nu så har man ju både vovve och Volvo <3 så nu fattas ju bara villa, få se när de händer något på den fronten, fick brev från MVC idag och ska ta om cellprovet, drygt. Gick inte att se pga tekniska problem stod de, så de blir en ny tagning i slutet av månaden, de värsta e att jag får betala IGEN.. men dock bara 100kr så får ju 20kr rabatt.

Ne nu ska jag se vad jag kan hitta på, kanske ta fram dammsugaren en sväng eller diska, hmm, ja de får nog bli så :)

Alla goda ting är tre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar