fredag 4 mars 2011

Helg igen...

Då va de äntligen helg igen, skönt, synd bara att den aldrig är tillräckligt länge..

Idag har de varit en riktig klant dag, oavsätt vad jag gjort så har jag slagit mig eller skadat mig på valfritt sätt, helt troligt, och så har jag varit extra schizo, något som är galet idag iaf, visst e jag lite udda men oftast så pratar jag inte högt med mig själv men idag så har jag gjort de en hel del.

Idag så hoppas jag på mys och film men de hoppas jag ju på varje helg men sällan de blir så. Alltid något annat som händer ist.

Nu så har vi lagt upp Ernsti på blocket, vet inte om annonsen är uppe än men den kommer väl upp någon gång idag så få se. Håller tummarna, Martin mesar ju sig som vanligt jag tror han iaf hade kunnat få 7000 men han som är Mr Negativ tror inte ens han får de pris han satt ut.. De e ju en helt ok bil om man tar in den på verkstaden och kollar upp allt, men men..

Kattungarna växer och växer, den största är nästan dubbelt så stor som den minsta, så sött, få se när h*n växer ikapp..Har inte kollat ordentlig än om vad de är för kön men tror den minsta är en flicka och dom andra pojkar, får kolla igen om någon vecka eller så, då e de lite lättare.

Ne nu ska jag ta och sega lite framför tv och vänta på maten och postkodlotteriet, finns ju inget annat vettigt att glo på..

Av barn och dårar får man höra sanningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar