onsdag 30 mars 2011

Helt otroligt...

Ja de e skumt att vissa saker bara inte ska fungera..

Martin va och fixade nya däck i fredags, bytte dom på lördagen och fick köra och pumpa dom direkt, sen va Martin inne i måndags och handlade och fick pumpa igen och så igår va vi inne och handlade lite till och då fick vi fan pumpa IGEN.. helt otroligt och jävligt irriterande så körde vi upp till Tim och så kollade han och så visade de sig att dom inte bytt ventilerna så dom släppte ju 1bar på 1dag typ. IDIOTI... Men Martin va inne i morse och fick de fixat utan att de kostade och tur va väl de, han ska ju inte betala för deras missar!!

Har ju börjat kolla runt efter en annan lägenhet oxå och de kunde ju inte bli mer misslyckat, har ju glömt min kod så skulle ju skicka efter en ny tror ni inte att den kommer hem till Ante (ni som inte vet så är han mitt ex och jag flyttade till eget jan 2008) totalt psykat men fick koden idag och skulle logga in och då kommer de upp att jag är spärrad och ska kontakta ofm-hus så JÄVLA löjligt att de inte är sant. Kunde jag väl få veta direkt ist. IDIOTER.. Så nu har jag mailat till dom och även gett dom min nya adress, få se om dom lyckas få de rätt.

Lilleman är fortfarande lite skum i magen, skiter ofta så gott som varje blöja, och så har han sovit jätte mkt, i vanliga fall sover han ca 1½timme men idag har han sovit 4ggr och är än så länge uppe i 3½timme eller lite mer. Stackaren.

Idag fick far min komma hem igen, verkar som dom inte hittar något, glömde fråga honom idag, men hade de varit något allvarligt så hade dom nog vetat de rätt snabbt.

31 dagar tills jag får byta mobil, få se vilken de blir.
71 dagar tills lilleman blir 1år :)

Ne vet inte vad jag ska skriva mer, är nog dax för en ny blöja igen stinker flera meter och tror inte de är en fis :P

Om en blind leder en blind, så faller de båda i gropen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar