söndag 27 mars 2011

R.I.P.

Idag när vi gick ner så såg i att den minsta katten inte längre levde :( den va liten och utvecklades inte som dom andra, hade tänkt ta bort den själv men katt guden hann före.. Nu får den lille vara med sitt ena syskon och moster i katthimmelen...

För övrigt så har de varit en vanlig vecka, lilleman har varit i farten och hållit mig sysselsatt. Nu så är dom båda små tänderna uppe, den ena mer såklart, så senaste veckan har han fått väldigt mkt att tugga på, finns ju riskakor som han kan äta jätte små och söta, så dom har han fått en del, och även lite macka och lite våffla :) skönt att han kan börja äta lite riktiga saker nu.

Igår va svärmor på besök en stund, hon hade varit inom biltema oxå och köpt domkraft till oss så igår åkte sommardäcken på, trots att dom va helt nya fick vi pumpa i luft, skumt att dom inte va ordentligt pumpade från början men de gjorde inget för vi skulle ändå in till ofm för lite pizza. Man måste ju unna sig något fett ibland. Trodde jag skulle svimma igår på förmiddagen när jag vägde mig, vågen stannade nämligen på 44kg men som tur var så va de bara något flipp med vågen.

 Erik övertrött och lättroad.. ni kommer skratta så ni gråter..

Idag så blir de att tvätta och fixa lite, eller ja Martin ska tvätta sina arbetskläder så de rör inte mig, men men..
Nu ska jag fortsätta lyssna på Digilistan, så man vet va de finns för ny musik, nu när man inte kommer ut bland folk så ofta så är de inte så lätt att hålla koll.


Gott samvete är bästa huvudkudden.

2 kommentarer:

  1. jobbar din kille på stans och press?
    det gör min med i olofström.

    // Anna

    SvaraRadera
  2. Ne han har gjort.. jobbar i sbg nu..va där 2008..

    SvaraRadera